暖洋洋的小懒猫。

Boston - Augustana

高中的时候就很喜欢的一首歌(=゚ω゚)ノ

存档灵魂:

Boston
孤单波士顿

 

【歌词】

 

In the light of the sun
Is there anyone? Oh, it has begun
Oh dear, you look so lost
Your eyes are red, the tears are shed
This world you must have crossed
在灿烂的阳光下,
低头站着的是谁?哦,终于看清楚,
哦,亲爱的,你看起来如此失落,
你的眼睛充满血丝,你的泪水在不停滑落,
你一定遭受了伤心不幸。

You said you don't know me
And you don't even care, oh yeah
And you said, you don't know me
And you don't wear my chains, oh yeah
你说你不认识我,
你甚至没有注意到我,噢耶。
你再次强调,你就不认识我,
因为你根本就是在躲避,噢耶。

Essential yet appealed
You carry all your thoughts across an open field
Where flowers gaze at you
They're not the only ones who cry when they see you
同是伤心沦落人,我能感觉到你的感受,
你心痛欲绝,你想孤独穿越苍凉。
任何花儿看到你,都会为你动容落泪,
但它们绝不是唯一为你落泪的。

You said you don't know me
And you don't even care, oh yeah
Well you said you don't know me
And you don't wear my chains, oh yeah
你说你不认识我,
你甚至没有留意到我,噢耶。
如你所说,你确实不认识我,
因为你根本就是在逃避,噢耶。

She said I think I'll go to Boston
I think I'll start a new life
I think I'll start it over
Where no one knows my name
她说,她想去往波士顿,
想要去开始崭新的生活。
将一切独自重新来过,
那儿没人知道她是谁。

I'll get out of California
I'm tired of the weather
I think I'll get a lover
And fly 'em out to Spain
其实,我也决意要离开加州,
我厌倦了那里的天气。
我想我将会有一个爱人,
去和我一起飞往西班牙。

Oh yeah and I think I'll go to Boston
I think that I was tired
I think I need a new town
To leave this all behind
噢耶,我要出发前往波士顿,
我想我真的倦了。
我需要一个全新的小镇,
把过去一切都抛诸脑后。

I think I need a sunrise
I'm tired of the Sunset
I hear it's nice in the summer
Some snow would be nice, oh yeah
我想有人陪我去看朝阳升起,
我厌倦了独自叹息落日西沉。
我听说那儿夏天宜人,
如果冬天偶尔飘点小雪那就更棒了,噢耶。

You don't know me
And you don't even care, oh yeah
你确实不认识我,
你甚至无心去留意我,哦。

Boston, where no one knows my name
Where no one knows my name
Where no one knows my name, yeah
波士顿,那儿没人知道我的名字,
没有人知道我是谁,
没人知道我的名字,耶。

Boston, where no one knows my name
波士顿,在那儿没人知道我是谁。


评论
热度(55)

© Princess_cat | Powered by LOFTER